Re: EN 57 jako pośpiech

From: <Robert.Suwala_at_natned.com.pl>
Date: Thu, 06 Jul 2000 11:44:16 +0200

Niestety czasami się zdarza że i Sienkiewicz jeździ jako EN, i wtedy jest
tragedia!!!!!
Ja nie wiem kto jest odpowiedzialny za zestawianie składów ale w piątek po
południu Sienkiewicz z Wawy do Radomia jest tak pełny że EN pęka w szwach.
Podobnie Żeromski z Kielc do Warszawy w niedzielę. Jeśli jest złożony z
trzech zestawów to jest w miarę ok ale jeśli są dwa zestawy to też jest
tragedia. Czy wiecie kto jest odpowiedzialny za zestwianie skłądów w
Kielcach????!!
Bardzo proszę o info.
Pozdrowienia
Robert
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-misc-kolej
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-misc-kolej/