(wrong string) łopoty z nawiązaniem połączenia

From: MrK <mrking_at_promail.pl>
Date: Thu, 06 Jul 2000 11:19:07 +0200

Witam

Zwracam się do Was o pomoc w rozwi±zaniu pewnego problemu. Na sieciach
za bardzo się nie znam i za diabła nie wiem o co tutaj chodzi.
Mianowicie mamy poł±czone dwa kompy skrętk±. Wszystko działa OK. Gierki
po sieci chodz±, pliki można kopiować do woli. Ale problem pojawia się,
kiedy chcę z go¶ciem porozmawiać. Winpopup działa bez zarzutu. Ale np.
buddyPhone nie chce nawi±zać z nim poł±czenia. Tak samo NetMeeting
(chcemy pogadać przez mikrofon). Wpisuję jego IP (oczywi¶cie protokoły
s± zainstalowane) i nic. Nie ł±czy i koniec. Obydwaj mamy zainstalowane
Windy'98 i te same wersje programów. Skonfigurowane też s± niby OK. Nie
wiem o co chodzi. Próbowałem już wszystkiego. Może co¶ pomin±łem w
konfiguracji tych programów? Chociaż wydaje mi się, że wszystko jest tak
jak być powinno. Je¶li kto¶ miałby jakie¶ sugestie jak rozwi±zać ten
problem to będę zobowi±zany.

Pozdrawiam
MrK